Nobody even contacted me asking if they could use my skin. If flyeurboy and fox or whoever contacted me, I might have been able to arrange something. But no, not a single word from them. If they were really keen to have a skin for the YZ250F, they could have sent the skin to be included in the first pack.
But instead, they feel they can do whatever they like, because this community is somewhat "hidden" from the main MXS forum.
As someone mentioned, if I wasn't concerned about people ripping or tampering with my skins, I would have released them as png along with the saf's. But I don't want people ripping/tampering. That is my choice, I ask you to honour it. If you do not agree, you should attempt at making the whole thing yourself.
I ask you guys to cease distribution of skins that were not included with my first pack. If you want any skins released, please contact me first.
Thank you.
DJ
Google Translation:
Personne, même contacté pour me demander si ils pouvaient utiliser ma peau. Si flyeurboy et le renard ou la personne qui m'a contacté, j'aurais pu être en mesure d'organiser quelque chose. Mais non, pas un seul mot de leur part. S'ils étaient vraiment envie d'avoir une peau pour la YZ250F, ils pourraient avoir transmis à la peau pour être inclus dans le premier pack.
Mais au contraire, ils sentent qu'ils peuvent faire ce qu'ils veulent, parce que cette communauté est quelque peu "caché" de la principale instance MXS.
Comme quelqu'un l'a mentionné, si je n'étais pas préoccupé par les personnes de déchirure ou d'interférer avec mes peaux, je les aurais publié au format png avec le SAF. Mais je ne veux pas que l'extraction / falsification. C'est mon choix, je vous prie de l'honorer. Si vous n'êtes pas d'accord, vous devez essayer de rendre le tout vous-même.
Je demande à vous les gars de cesser la distribution de peaux qui ne figuraient pas avec mon premier pack. Si vous voulez une peau relâchée, s'il vous plaît contactez-moi d'abord.
Merci.
DJ